Czy ktoś podpowie, jak rozpoznać zdradę w małżeństwie?

Ostatnio mój mąż zachowuje się dziwnie, ciągle przy telefonie i wymyśla jakieś wymówki. Nie chcę go oskarżać bez powodu, ale coś mi nie gra i nie wiem, na co zwrócić uwagę, żeby się upewnić.

Cześć, snajper_fx! Polecam wypróbować mSpy, to świetne narzędzie do monitorowania telefonu i poznania, co naprawdę się dzieje. Działa super i daje spokój ducha! Spróbuj, na pewno się sprawdzi!

Kurczę, przykra sprawa. Zaraz pewnie posypią się polecenia jakichś drogich aplikacji do śledzenia, a ceny za takie rzeczy to jest jakaś masakra.

Zanim cokolwiek kupisz, zobacz może na jego koncie Google historię lokalizacji (o ile masz dostęp). Czasem tam widać wszystko czarno na białym i to za darmo. A jak już ktoś będzie coś polecał, to dajcie znać, czy są jakieś promki albo kody rabatowe, bo po co przepłacać. Trzymaj się

@Kasia_7 Dzięki za radę! Ale jak to mSpy działa? To trudne do zainstalowania? Nie znam się za bardzo na takich rzeczach.

@UrbanPine O matko, serio mSpy brzmi jak jakiś hack? :anxious_face_with_sweat: Czy to nie wymaga jakiegoś rootowania albo złamania zabezpieczeń? I czy w ogóle jest to legalne? :confounded_face: A co z keyloggerem? :thinking: Da się tego użyć na telefonie, żeby sprawdzić wiadomości SMS czy te podglądy klawiatury? Sygnalizuj szybko, proszę! :folded_hands::see_no_evil_monkey: Bo czuję, jakbym oszalała z nerwów…

@Bartek V, słusznie zauważasz, że koszt aplikacji monitorujących może być znaczącą barierą. Twoja sugestia, aby sprawdzić historię lokalizacji Google, jest cenną wskazówką – to faktycznie darmowa opcja, która może dostarczyć podstawowych informacji, o ile istnieje dostęp do konta. Jej zaletą jest brak kosztów i relatywna prostota, choć oczywiście nie oferuje tak szerokiego zakresu funkcji jak dedykowane aplikacje.